Diyarlife Özel Hastanesi, Diyarbakır'ın sağlık sektöründeki güçlü ve köklü kuruluşlarından biridir. Yılların birikimi, uzman kadrosu ve modern tesisleriyle Diyarlife, hastalarına kaliteli ve güvenilir sağlık hizmeti sunmaktadır.

Shopping cart

Subtotal $0.00

View cartCheckout

Hasta – Ziyaretçi

  • Home
  • Hasta – Ziyaretçi
  • Hizmetten genel olarak faydalanma Hakkı :Adalet ve hakkaniyet ilkeleri çerçevesinde sağlıklı yaşamanın teşvik edilmesine yönelik faaliyetler ve koruyucu sağlık hizmetlerinden faydalanmaya,
  • Eşitlik içinde hizmete ulaşma: Irk, dil, din ve mezhep, cinsiyet, siyasi düşünce, felsefi inanç, ekonomik ve sosyal durumları dikkate alınmadan hizmet almaya,
  • Bilgilendirme :Her türlü hizmet ve imkanın neler olduğunu öğrenmeye,
  • Kuruluşu seçme ve değiştirme :Sağlık kuruluşunu seçme ve değiştirmeye ve seçtiği sağlık kuruluşunda verilen hizmetlerinden faydalanmaya,
  • Personeli tanıma, seçme ve değiştirme: Sağlık hizmeti verecek ve vermekte olan tabiplerin ve diğer personelin kimliklerini, görev ve ünvanlarını öğrenmeye, seçme ve değiştirmeye,
  • Bilgi İsteme:Sağlık durumu ile ilgili her türlü bilgiyi sözlü veya yazılı olarak istemeye,
  • Mahremiyet :Gizliliğe uygun olan bir ortamda her türlü sağlık hizmetini almaya,
  • Rıza ve İzin :Tıbbi müdahalelerde rızanın alınmasına ve rıza çerçevesinde hizmetten faydalanmaya,
  • Reddetme ve durdurma :Tedaviyi reddetmeye ve durdurulmasını istemeye,
  • Güvenlik :Sağlık hizmetini güvenli bir ortamda almaya,
  • Dini vecibelerini yerine getirebilme :Kuruluşun imkanları ölçüsünde ve idarece alınan
    tedbirler çerçevesinde, dini vecibelerini yerine getirmeye,
  • Saygınlık görme :Saygı, itina ve ihtimam gösterilerek, güleryüzlü,nazik, şefkatli sağlık hizmeti almaya,
  • Rahatlık :Her türlü hijyenik şartlar sağlanmış, gürültülü ve rahatsız edici bütün etkenler giderilmiş
    bir ortamda sağlık hizmeti almaya, bir ortamda sağlık hizmeti almaya,
  • Ziyaret : Kurum ve kuruluşlarca belirlenen usül ve esaslara uygun olarak ziyaretçi kabul etmeye,
  • Refakatçi Bulundurma : Mevzuatın, sağlık kurum ve kuruluşlarının imkanları ölçüsünde ve tabibin uygun görmesi durumunda refakatçi bulundurmayı istemeye,
  • Müracaat, şikayet ve dava hakkı : Haklarının ihlali halinde, mevzuat çerçevesinde her türle başvuru, şikayet ve dava hakkını kullanmaya,
  • Sürekli hizmet :Gerektiği sürece. sağlık hizmetlerinden yararlanmaya HAKKI VARDIR.

 

E-RANDEVU
E-SONUÇ
WHATSAPP